klachten?

We doen er alles aan om te zorgen dat je tevreden bent over sokken.be. Mocht je jammer genoeg toch klachten hebben, dan kan je ons bereiken per e-mail of post. Check daarvoor onze contactgegevens. Wij reageren natuurlijk zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen, op je klacht via e-mail of post (afhankelijk van de manier waarop de klacht is ingestuurd).

geschillencommissie
We gaan er niet vanuit dat het nodig is, maar indien u niet tevreden bent met de afhandeling van uw klacht dan kunt u deze ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl) of aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.

garantie
Op je aankoop krijg je, zoals bij al onze artikelen, de fabrieksgarantie, danwel de door ons aangeboden verkopersgarantie. Je kan aanspraak maken op garantie als het defect te wijten is aan een materiaal- of constructiefout. Wij kiezen in overleg met de fabrikant/leverancier voor reparatie of vervanging. Schade door oneigenlijk gebruik valt uiteraard niet onder de garantieregeling.